Merhaba arkadaşlar 23haftalik hamileyim.Sabah karnımda birden ağrılar hissettim.Hemen doktora gittim ebe alttan muane etti.Acilmam yoktu.sukur.Nst bağlandım sancı yok bebeğin kalp sesini duydum.cok şükür.Tahlil yapıldı temiz çıktı acil doktoru karnıma baktı İsak olabilirsin dedi.eve geldim ara ara hâlâ karnım ağrıyor Ne yapacağımı bilemiyorum.