Nehirimmm06 Eee1 duymadım canım benim bebeğimde vardı öldü malasef 😔 yani kistik higroma vardı ama kromozamlarında sorun yoktu ama kalbinde sorun varmış durdu zaten inşallah iyileşir bebeğin
Eee1 Nehirimmm06 insallah canim😔 senin bebegin anne karninda mi oldu (kac haftalikti) yoksa dogunca mi?