Baharuras1321 Kızlar merhaba 2 gündür bel ve kaşık ağrısındna duramıodjm bugün doktora gittim nst de sancı çıkmadı ama nişanım geldi ve alttan muamele oldum 3 cm açıklık var bebek kanala girmiş doğum ne zaman olur sizce
Pia22 Baharuras1321 benden de idrar mi geldi su mu geldi anlamadım sizin doğumunuz olur büyük ihtimal
Dmrasln Baharuras1321 Canim ayni senin gibi 3 cm açıklık var bebek kanala yerleşmiş nişanım da geldi zaten alttan bakılınca geliyo bende beklemedeyim sancım yok suyumda gelmedi bilmem ne zaman doğar😕
Baharuras1321 Kubrakoc52 hala ağrılarım var benim ya pazartrsi kendi doktoruma gidicem bugün farklı bi yere gittim kendi doktorun yoktu şimdi tekrar orda da açıklığa bakarlarmı
Kubrakoc52 Baharuras1321 canım nst de sancın çıkarsa bakıyorlar açıklığa. Bende öyle oldu. Alttan bakmak hem açıklığı hemde sancıyı tetikliyor. Benim 5cm bugün nst de sancım çıkmadı alttan bakmadı doktor bidaha dürtmeyelim dedi. 36+2 haftalığım
Dmrasln Baharuras1321 38+2 canım. Ben sancıyla gitmiştim gece alttan bakınca 1cm açıklık var dedi eve gelince nişanım geldi. sabahı nst girdim sancım ağrım yoktu doktorum çatı muanesi yaptı 3cm olmuş açıklık sancin sıklasinca suyun gelince gel dedi bekliyorum sancı gelsin suyum gelsin diye hurma yiyorum squat yapiyorum sürekli hareketli olmaya calisiyorum inşallah sağlıkla.hayırla gelsinler bebisler