Arkadaşlar aranızda amniyonsentez değilde cvs yaptıran oldu mu ? Daha açığı anne karnında sıvı almak yerine bebeğin eşinden doku aldırmak. İkili taramam iyi çıktı ama gittiğim iki doktorda yaş riskinden dolayı yaptırmanın daha iyi olacağını söylediler bizde eşimle doktorların onayıyla cvs yöntemine karar verdik pazartesi günü yaptırcam ama açıkçası biraz endişeliyim. Bilgisi olan deneyimlerini paylaşabilir mi? Ağrılı mı sonrasında bi sorun yaşadınız mı gibi