Fulyazorlu30 ben spinal sezaryen olacağım 20 temmuzda görümcem ve ablamda spinal oldu sonrasında bol nescafe ve bitter çikolata yedirdim onlara hiç baş ağrısı yaşamadılar bu kişinin bünyesiyle alakalı, onun verdiğin tepkiyi denin vücudun vermeyebilir her doğum kişiye özeldir. bu yüzden sen hangi türü istiyorsan onu yap bana böyle olmuştu diyenlere kulak asma sende aynı tepkiyi vericeksin diye bişey yok eğer spinal olursan ameliyat esnasında başını çok sağa sola hareket ettirmemeye özen göster ufak bir tavsiye. hayırlı doğumlar🧚🏻♀️