Safie Kızlar demir ilacı olarak vega feron , gyno ferro sanol ,santafer var bu 3 u arasındaki farkı araştıran var mı hangisi daha iyi mesela ferro sanol da demir yanında b12 vitamini de varmış size doktorunuz hangisini önerdi hangisini kullanıyorsunuz
Marazin_annesi Safie fero kullaniyidum kusturuyor basimi donzeriyor diye saglikocagindan begaferon aldım ama ise yaramadi kan içinmiş galiba okadar dusukmuski kanım 9.4 den 8.4 e düşmüş aniden acil hastaneye gt dedi benim randevum Perşembe günü 🤦 ne olcak bilemiyorum ,,🤷
Ada38 Safie bence hemen almalısın . 1 hafta önce bitti ve tekrar almak istemedim ilaç kullanmamak için ver son 1 haftadır halsizlik ve iştah kaybı oldu 😔 Böyle olmasının sebebi ise bebişin bu dönemde hızlı gelişmesi bendeki herşeyi emiyor. bugün tekrar başlıyorum bu sefer 2 kutu aldım 🙂
elisaninannesii Safie evet canim internetten de baktım 65 kg üstü günde 3 defaya kadar kullanabilirmiş bide benim aşırı b12 eksikliğim var galiba ondan doktorum 2 kez yazdı
Safie elisaninannesii benim hiç kan değerine bakılmadı et de yiyemiyorum en son ilk hamile olduğumda nisanda kan vermiştim ondan beri vermedim merak ediyorum değerlerim düşmüş mu diye ama hala da demire baslamadm haftam da ilerledi telaseleniyorm bende decavit ve d3 kullanıyorum
elisaninannesii Safie bende d3 ve ferro sanol kullanıyorum düzenli olarak kendi sağlık olacağında ki doktor da bakıyor kanlarıma bence gidip bi kan verin baksınlar kaç haftalıksınız ?
Marazin_annesi Safie hiç bilemiyorum ki çay içme dedi kahve içme dedi bıraktım çok nadir ara ara kahvaltıda bı bardak açık çay iciyodum bide bu aralar canım çok sigara cekio iki dal iciyodum daha tövbe yani… Meyve suyu iciorum özellikle kuru üzüm aldım yoğurt tüketiyorum bide ılık suda şeker iç diyen var onuda denicem yoksa doğumda bişey olursa falan endişeleniyorum🤦
Marazin_annesi Safie şuan ilaç kullanmiorum saglikocagindan doktor vermedi randevumu bekliyorum doktoruma ozamana kadar normal doğal beslenmeye calisicam…
Safie elisaninannesii yarın 20 +0 olcaz 13 ünde detaylı için gidecegm o zaman bi soyluycem hastanede almazlarsa sağlık ocağına soylerm Siz kaç haftaliksinz