Funda007 18 haftada kasılma yaşayan varmı bebegin kıbırdamasıyla bazen cok bazen nadir bazen hic doktor ile görüştünüzmü ne gibi ilac verildi veya önemli mi değilmi
Rmysa23 Dün yaşadım böyle Batma gibi bi his oluştu. Kasıldı karnım. Bide bazen karnım çok şişkinken bi gün sonrasında karnım iniyo . Nedenini anlamış değilim, sizde de oluyo mu ?
esrAlp Rmysa23 evet benimde aynen öyle oluyor ben gaz ve tualete çıkmaya başlıyorum çünkü genelde geceleri karnım büyük ertesi sabah ufakmış gibi geliyor
Rmysa23 esrAlp bende ondan olabilir mi acaba diye düşündüm şişkinlikten büyüyüp küçülüyo demekki 🥰. Kasılmalar içinde kendini çok yorma istirahat et dinlen canım . Sol yanına cenin pozisyonunda uzan rahatlarsın