O haftalarda ve hala 29 hafta oldu özellikle akşamları inanılmaz sertleşiyor karnım uzun sürede geçmiyor sizin haftalarınızda doktor gaz ağrısı olduğunu söylemişti muayene sonrası şimdilerde ise hala devam ediyor ağrı Yok ama nefes darlığı eşlik edince bir hayli zor oluyor hareket etmek