sedasuzan Aynurdogru bizim daha çok kürek çekmemiz lazm bende 20+5 oldum senin gününe gelene kadar 9 dogurucam😃
mlsmrtgl Mom092 oyyy maşallah 🧿 ikili taramaya gittin mi kuzu ? Cinsiyet öğrendin mi ? Rabbim bizede o haftaları görmeyi nasip eder inşallah 🙏🏻
Mom092 mlsmrtgl insallaah bebegimm🌺 yok henuz gtmedim bu hafta izin gunumde gidicem ikiliye ☺️ Gosterir insallah o haftalarda cinsiyet ogrenen cokmus cunku 🥰
mlsmrtgl Mom092 bana 8. Haftada gittiğim doktor senin oğlun olacak dedi ama neye istinaden söyledi bilmiyorum . Çatlıyacagım meraktan
Mom092 mlsmrtgl yaa 😍 bide sey derler hamileligin basindan beri bel agrisi olanlarin oglu olurmus ben mesela o dertten muzdaribim bana oyle dediler 🤷🏼♀️ Bakalimm bu hafta gidicem insallahh ne olucak 😂
Miniginannesiiii1111 mlsmrtgl bana doktorum 10. Haftada çıkıntı var dedi enteresan gelebilir ama oğlum olacak Allah’ın izniyle inşallah sağ salim 28+5 😇
Pelin0909 Mom092 bende senin haftalarında çok bel ağrısı yaşadım belim ikiye ayrılçak sanıyordum agridan cinsiyetimız erkek batıl inancmi yoksa ağrının cinsiyetle alakası varmı bilmiyorum
Miniginannesiiii1111 Mom092 benim oğlum olacak Allah’ın izniyle inşallah sağ salim ama hiç bel ağrısı çekmedim ya🤭🤭🤭🤭🤭