Hlyfrz 37 haftalık hamileyim , kilolu biri degildim üst bedenim kücüktür 36 yani , göbek karın şiştikce kaburga kısmı dar oldugundan batmaya basladı oralara, hic endise etme evet cok rahatsız edici ama yapacak bisey yok canım, göbeginin üstüne cökmeden geri yaslanarak oturacaksın ve hangi yanın batıyosa öbür yana meyilli otur o an , benim haftalardır öyle alıştım artık stres yapma💞