Lamelif Pruluton İğne, Crinone jel, Progestan hap Siz bunlardan hangisini veya hangilerini kullanıyorsunuz?? Kaçıncı haftaya kadar devam ediceksiniz ???
Tbberk Lamelif proluton igne olmustum haftada 3 kez. Bi 7 tane fln oldum sanirim toplamda. Progestan kullandim 2 ay
MARVOL Merhaba, ben jel ve proluton iğneyi kullanıyorum.. şu an 8+6 haftalığım ve ilk günden beri kullanıyorum, 4 hafta yani 12 haftaya kadar kesin kullanacakmışım, sonrası karar verilecekmiş dedi doktorum..
FatmaSalamBayram Haftamda kahverengi lekelenmem oldugu için doktorum crinone jel (akşamları yatmadan 1 kez) Progestan (günde 3 kere fitil olarak) verdi. Bunları 12.haftama kullanıcam. Ama bir kereliğine mahsus o gün pluton iğne verdi. Ben iğnemi olur olmaz lekelenmem kesildi zaten. Şuan 10+4 üz. O gündem bugüne lekelenmem olmadı hiç. Jel ve progestanı kullanmaya devam ediyorum
Lamelif FatmaSalamBayram yok olmadı 4 haftadır en son 8+5 haftalık oldu. Ama rahimde kanama alanı varmış bebeğe çok yakın olmayan