AysaRuzgar Beyza9197 ben öğrendiğimde eczaneden folik asit aldım ve 15 gün bekledim. 6+2 de gitmiştim kalp sesini de duymuştum. Benim ikinci gebelik.ilk gebeliğimi öğrendiğimde de doktorum iki hafta sonrasına gel demişti.
Beyza9197 Babyy1S doktora hiç gitmedim aradım sadece dediki 1 hafta sonra gel suan göremeyiz keseyi dedi kontrolede hiç gitmedim
Babyy1S Beyza9197 bazılarında 5 haftalıkken gorulur kese kalp atisi duyulmaz fln merakınızı anlıyrm ama erken gitmenin faydası yok suan bebek ve kese olusmamis olabilir bence 6 7 haftalikken git
Beyza9197 AysaRuzgar banada saglık ocagımdan folik asit yazdırabilirsin suan cok küçük gmrülmez gelmene gerek yok dedi bende gitmedim ama merak ediyorum
Sevgi0147 Benden sana tavsiye bu korona sürecinde 8 haftalık olmadan gitme hem kalp atışını duyarsın hem kese görürsün çok gitmene gerek yok