symslmz Kızlar az önce oturdugum yerde hapşırdım ve bıçak gibi sol kasığımda batma hissettim 13 haftalığım sizlerde de oldu mu bu durum ? Gecen hafta da olmuştu
Babyy1S symslmz 17hf bende de dün oldu gerçi arada nadiren oluyor bende sağ kasıkta oldu bi an öbür tarafa gidip geldim acıdan 😂
Mustafaceylan symslmz canım bende 16+5 im benimde oluyor hapşururken sağa sola dönerken oluyor ama normal canım bebek büyüyor büyüdüğü için de ağrılar oluyor korkma öyle olunca 😊
melegegebe symslmz benim de bazen oturuş pozisyonuma göre oluyor hapsururken solda bicak batmasii geciyor tabi sonra
fnsckn symslmz büyüdükçe iç kaslar açılıyor canım ben hapşırmadan önce hemen ellerimi karnımın altına koyardım o zaman çok rahat ederdim boşlukta kalınca daha çok ağrıyor 😊