Hannee Ayten456 normal canım süt üretimi genelde kasılmalar ve sancılar başladığında oluyor bazılarında sızıntı oluyormuş ama bu süt sızıntısı değil ve süt gelsin diye göğüsleri sıkmak daha sonrası için iyi olmaz diye biliyorum
Aleynasarica canım bence iyiki yok o ilk agız sütü derler o bebek için cok faydalı ki süt ile onlar bağışıklık kazanıcak o yüzden şimdiden gögus ucu çatlağınız olmaması için kremlerle takviye yapabilirsiniz