Suleyigit çok teşekkür ederim yorumun için sabah yaptım evet ama ilk gebeliğimde de planlı olarak ilerlediğimiz için bekliyorduk ve test yapınca hemen çıktı .. Bu neden bu kadar gecikti anlayamadım, regl olacağıma dair hiçbir belirti yok.
Kimisi daha anca yerleşiyordur ondan daha erken diyor kafam çok karışıııkkk 🙈🤯