Esrelf canım bence 0-3 ay ben biraz yenidoğan almıştım annem geldi yanıma memleketten yenidoğanların hepsini geri ver dedi sadace 2 tulum bıraktırdı 1-2 zıbın o kadar gerisi hep 0-3 aylık. Bunları anca 10 gün giyer sonra giyemez ne yapacaksın çöpe mi atacaksın en azından 0-3 ay uzun giydirirsin dedi sen yine en iyisini bilirsin canım