20 gün önce sezaryen oldum. En önemli şey MORAL, MORAL, MORAL. Kendinizi hep iyiye odaklayın bebeğin doğuşunun sevinci her şeyden önde olsun. Hiç yatmadım halbuki canım çok kıymetlidir, acıyı hep ikinci plana attım. Eminim hastalanıp ameliyat olsam hala yatıyor olurdum😅 Hastane çantanıza fazla fazla bez depend vs doldurmaya da gerek yok, 1 paket mesane pedi birkaç tane de hasta bezi ya da depend yeterli. Bebek için çok şey alın ama yanınıza, özellikle şapka alın. Çünkü doğumda takılan giydirilen her şeyi kanlı oluyor battaniye dahil. Zıbın battaniye bol olsun yanınızda. Çok kolay geçecek bu muymuş ya diyeceksiniz emin olun. Bir de spinalde sakın kafayı çevirmeyin nasıl yattıysanız öyle kalsın başınız, hatta gözleri bile oynatmamaya çalışın.