Kızlar dün akşam karnımda kısa bi sürelik ağrı ve sancı gibi bir şey oldu sabah kalktığımda lavaboya oturunca sağ kasığım ağrıyordu yürüyünce de aynı şekildeydi doktoruma mesaj attım Progestan 200 kullan ve bol su iç dedi . İlaç ne işe yarıyor şu an ağrım yok sadece dün akşam ve sabah öyle oldu ileri derece değildi ptesi de tekrar kontrolüm var ne yapmalıyım sizce? Ağrım şu an olmadığından hapı içmekte istemiyorum bebeğe bi zararı olur mu eşim eczaneden almaya gitti sizce ne yapmalıyım