Merhaba arkadaslar 18+1 günlük hamileyim neredeyse hergun beni yatıran baş agrıları cekıyorum ılk uc ay hıc agrı kesıcı almadım ama artık dayanamıyorum sasırdım kaldım bu 3.surprız gebelıgım ve 30 yasındayım mınoset kullanıyorum sadece ama artık bagımlı gıbı oldum baş agrılı gebelık gecıren var mı çözüm önerileri 🙏