[silindi] Doktorum bugun bu ilacı yazmış ama herhangi bir açıklama yapmadı nasıl kullanılacağı hakkında eczanede sabah aksam 1 tane içilecek yazıyor içtiğiniz öğünde kahve çay yumurta süt içmeyin yazıyor pek anlamadım kullanan var mı
YelizDurmus [silindi] kahvaltı ve akşam yemeğinden 1 saat önce aç karnınıza içeceksiniz sonra istediğinizi yiyebilirsiniz . Süt ve süt ürünlerini ilaçtan 1 saat sonra almanız lazım
[silindi] rabiatt Benim sabah akşam yazıyor sadece pek anlayamadım bende doktorumu aradım ulaşamadım da kafam karıştı
bburcu [silindi] valla yapamıyorum desem 🙄 yumurtayı her kahvaltıda tüketmeye çalışıyorum kahveyi birkaç saat sonra içiyorum
[silindi] Tatlisannedilekk Peki çay kahve tüketmeyin diyor onu nasıl yapıyorsunuz onu merak ediyorum o kafamı karıştırdı
Rabia-03 [silindi] ben sabah esım işe gıderken ıcıyorum doktorum sabahkını ıctıkten yarım saat 1 saat sonra süt yada cay tukere bılıesın atkılemez demıstı aksamkınıde tok karnına bıle alabılırsın demıstı bwnde oyle yapıyorum
Tatlisannedilekk [silindi] kahvaltı yaparken çay içiyorum 1-2bardak, 7aylık hamileyim şu zamana madar bir sıkıntım olmadi
Yasd [silindi] ilacı içtikten sonra 1 saat boyunca süt, süt ürünleri çay kahve içilmemesi önerilir . Çünkü ilacın etkisini azaltır. Sen yine de ayarlamaya çalış 😊
Oozzee Sabah aç karnıma 1 tane alıyorum. Kahvaltıdan yarım saat-1 saat önce olduğuna dikkat et sadece. Çay-kahve gibi içecekler ilacın emilimini azaltıyor.