Merhaba dün gece başıma kahverengi akıntı gelmişti kendi doktorundan başka şehirdeyim şuan 5+3 deyim burada bir doktora gittim kese görünüyor bir sıkıntı yok düşük tehlikesi dedi progestan verdi iğnesini oldum kendi doktorumu aradım iğne olmuşsun yapacak nirşey yok verdiği ilacı kullanma tutunursa tutunur sağlıksızsa tutunmaz dedi kalp atışı İçin 7. Hafta çağırdı ama ben 6+2 de başka bir doktora daha gitmeyi düşünüyorum o zamana duyarmıyım ki kalp atışını dua edin ne olur birşey olmasın 🙏🙏🙏🙏😔