Öncelikle Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla dünya ya getirmeyi nasip etsin ☺️Bende buradaki doğum hikayeleri ile tecrübe kazananlardanım. Bundandır ki bende paylaşmak istedim belki faydam dokunur 🌞 kasım ayında hamile olduğumu öğrendim. 6 ay kadar mide bulantısı yaşadım. Mide bulantım bitince mide yanmalarım başladı 😆 inanmazdım ama gerçekten çok saçlı doğdu belki midem o yüzden yandı bu kadar. Ama genel olarak ayakta geçirdim gebelik sürecimi. 38+3 te suyum geldi. Tuvaletimi yaparken içimde aniden bir şey oldu anlamlandıramadım. Daha sonra ayağa kalktığımda içimden sıcak bir sızıntı geldi. İlk önce anlayamadım çünkü çok akması gerekiyordu 😀 daha sonra da devam edince anladım ki amniyon sıvım🙄 doktorumu aradım suyum geldiği için hemen hastaneye gitmem gerektiği söyledi. 20.30 da Gop Medical Parka gittik. Yatısımı yaptılar. Suyum önce geldiği için sancımın gelmesini bekledik fakat en yüksek 70 çıktıgından açılmam da olmadı. Sabaha kadar suyum az az geldi ve 8 gibi komple bitti. Sık sık Nst ye bağlandım ama sancılarım ve açıklığım yoktu. Sabah doktor kontrol ettiğinde suni sancı vermem gerekir fakat 5-6 saat bekleyemeyiz suyun bitmiş tehlikeli olur. 2-3 saat suni sancı ile de 10 cm açılman olmaz çünkü geceden beri hiç açılmamış dedi. Boşuna suni sancı çekme ihtimalim olduğundan her ne kadar istemesem de sezeryan olmak zorunda kaldım. Keşke genel anestezi alsaydım çünkü spinal ile uyuşmadım tam olarak ve çok acı çektim. Ameliyat ortasında uyutmak zorunda kaldılar. 🤦🏻♀️ Şükürler olsunki kızım sağsalim doğdu. Şimdi 5 günlük ☺️ Göbek bağımız da bugün koptu. Ameliyat dikişlerim ağırsa da dayandım ve yürüdüm bol bol. Suan ayaktayım şükür 🙏 Darısı sizlerin başına ☺️🤗🤗🤗