Allah’ım yar ve yardımcın olsun canım benim.. seni o kadar iyi anlıyorum ki tam 5 sene bekledim… Çevremde en yakinlarimin hepsi tek tek doğum yaptım gecesi ağlayıp sabahı tebrik etmeye gittim.. asla kimsenin kismetinde gözüm yok ama insanın içi kötü oluyor.. ödüm kopuyordu bı ortama girdiğimde hadsizin biri yine kalbinin pisliğini akıtacak yine konu konuyu açılacak diye.. doktor tavsiyeleri yok bilmem neyimin bilmem neyi şöyle yaptı sende deneler vs vs
18haftalik tüp bebek annesiyim.. yaşayan bilir derler ya aynen öyle hep ilk duam özellikle isteyen herkese versin Rabbim dilinden duayı dusurme.. nisan degilse Mayıs, Perşembe değilse pazar.. umudunu sakin kaybetme çünkü oda sana kavuşmak için dua etmeni bekliyor… Kimin duası kabul olur bilinmez sende özellikle samimiyetine güvendiğin herkesten dua iste..