Aydeniz09 canım ben doktoruma sormuştum. Öğle sıcağında girme demişti. Havuz zaten hiç onermiyorlar ama sabah erken ya da öğleden sonra koruyucu sürüp görebilirsin bacaklarda ödeme de iyi gelirmis. Bir de çıkınca asla ıslak mayo ile kalma hemen kuru mayo giymen lazım o çok önemli hamilelikte.