Jeri Merhaba arkadaşlar ; bebek için özel sağlık Sigortası yaptıran var mı aranızda ? Şartları ve ücreti nedir? Bir de ben Sigorta şirketleriyle konuştuğumda bebek doğduktan 15 gün sonra yapılabildiğini söylemişlerdi. Sizler nasıl yaptınız ?