Hilalyusuf isilay bu durum için 4 gündür hastanede yatıyorum doktorum ilaç verdi ama geçiyor gibi oluyor sonra tekrar başlıyor limonlu şeyler ye iç dedi şimdilik öyle Yapıyorum bir nebze rahatladım ama doktorum bu bulantılar 16.haftaya kadar sürer dedi ye kus sorun değil dedi hastaneden selamlar
isilay Hilalyusuf Benim hastanede yatma gibi bi durumumda yok gurbetteyim çünkü midem sökülecek gibi yerinden o kadar kötüyüm ki yeni olduğu için mi bilmiyorum ama göğüslerim de aşırı sertleşti ağrı yapıyor kafayı yemek üzereyim 😢😢😢
Ervasevgi Hilalyusuf ayy çok geçmiş olsun canım benim sifayla çık inşallah hastaneden susuz mu kalmışsın bu gidişle bana da hastane yolları 😭
gokhansevval Ervasevgi bende zofer kullanıyorum her sabah bir tane yarım içiyorum o beni ertesi sabaha kadar tutuyor hiç mi bulantım olmuyor oluyor ama kusturmuyor çok şükür yemek felan yiyebiliyorum çok kötü bir durum gerçekten 😕 birde ilaçta ilaç yanı 70 TL’den aşağı değil
Ervasevgi gokhansevval evet canım pahalı ama fayda etsinde bende 2 gundur diğer kullanmaya başladım ama 3 4 saat rahatım sanırım bu haftalar pik yapıyor bu bulantı kusma işi bide elimde poşetle geziyorum tükürüğümu dahi yutamıyorum 😢😢 benimde arkadaşım göğüs kanserini atlattı zoferi kanser hastaları ücretsiz raporla alabiliyor ben ona yazdırdım pazartesi günü alicam varsa cevrende böyle bi tanıdığın rica et yazdırsin ücretsiz alirsin
isilay gokhansevval Eger iyi olacaksam alırım gerçekten o kadar midem yanıyor bulanıyor ki herseyden tiksindim😢midemi sökecegim artık dayanamıyorum
deniztekin 7 kilo verdim ne dolabı açabiliyor ne yaptığımı yiyebiliyorum yemeye kalksam çıkarır gibi oluyorum keşke çıkarsam ben 3 ay olcam 6. haftadan veri böyleyim tuz eksi gideriyo kraker tuzu fazla abartma tabi canım ben çok yiyorum 😔😔😔
isilay deniztekin Benim bakmam gereken birde oğlum var kahvaltıyı hazırlamak işkence gibi geliyor resmen 😔
Hilalyusuf Ervasevgi susuz kaldım evet su içiyorum canım istiyor ama kusuyorum onun için yatış verdiler öyle sorununuz varsa yatın valla iyi geliyor evde geçecek gibi değil serum takıyorlar amin çok tsk ediyorum
gokhansevval Ervasevgi ay gerçekten bende biliyorum bunu ama etrafımda öyle bir insan yok olsaydi bedava aldıracaktım ne güzel
Ervasevgi gokhansevval kesinlikle cok iyi olurdu kıza hep dua ediyorum ilacın içinde 10 tane var 70 küsür gerçi arkadaşım olmasaydida mecbur alacaktım çünkü dayanılır gibi değil artık 😣
Ervasevgi Hilalyusuf ben 1 litre zor içiyorum suyu ki çok severim 3 3.5 lt içerdim bide tükürüğümu yutamıyorum nolcak bilmiyorum en son yatış galiba
Saadetctk isilay canim ben hic bulantı çekmemiştim ama bir kac insandan duydumki iki tane kuru fasulye yuttugunda iyi geliyormuş ne kadar dogrudur bilemem ama dene bi istersen
Hilalyusuf Ervasevgi valla durum şahit buysa en mantıklısı hastanede yatıp serum yemek bir nebze iyi geliyor yoksa ebse diğer türlü kendi çabalarımızla asla geçmiyor