Anne_8 Hapşırmada ve kusarken şiddetli kaşık ağrım oluyor 1-2 dakika içinde geçiyor ama yinede çok korkuyorum, öyle olan varımı benim gibi.
Anne_8 Gayet normal o zaman 😊 Teşekkür ederim kızlar. Allah herkeze sağlıkla bebeklerini kucağına almayı nasıp etsin inşallah Amin! 🤲🏻