Pazartesi yumurta toplamam var kızlar, eşimden de pzrts sperm alacaklar. Ama taze sperm olması için yakın zamanda afedersiniz boşalmış olması gerekiyormuş. Bugün doktordan eve gelince eşimle yakınlaştık ama ben hiçbir şekilde dokunmadım. Fakat etkilendim. Uzun zamandır ilişki yaşamadığımız için. Acaba dedim olgunlaşan yumurtalarım çatladı mı? Kasıklarım ağrıyor afiften. Fikri olan var mı?