melindam doktor acil gel nstye bakalım dedi sonuçlar sıkıntısız çıktı, normalde kafa yukardaydı dün , bugün doğum kanalına girmiş yumuşama ondan olur dedi bebek yorulduğu içinde hareket azalır normal dedi. Şimdilik sıkıntı yok çok şükür, sizin kaçıncı haftada olmuştu