Gd1992 Kızlar yarın 17 haftama gırıcem smdı doktordan geldım 5 milimlk bebegımın kafasında kist gorundu doktor takıp etcez dedi . Korkulcak bişiy mı 😒
AyaYlmazYldrm Gd1992 degil 20 haftaya kadar yok olacak en kotusu 24 oglumdada vardi 20. Haftada ayrintilida doktor goremedi hemn her bebekte gpruluyormus korkma
bus_ra Gd1992 hiç korkma canm banada 17. Haftada kist gördüğünü söyledi 21 de bnde ayrıntılıya girdim çok şükür hiç bişey gözükmedi sende hiç kafana takma Allahın izniyle bişey çıkmıcak
Gd1992 AyaYlmazYldrm cok tşk ederım ayrıntılı ultrosonumz 21. Haftada beklicez ıns kaybolur dua edın lütfen