Fulyazorlu30 Kızlar 25+3 üm şeker yükleme testini hala yaptırmama vaktım. Varmı bilginiz varmıdır sürekli bişey cıkıo yaptıramadım ev taşınacakta günlerdir ev baktimaktan gidemedim😍
Tatlisannedilekk Fulyazorlu30 bende 26+5im pazartesi yaptırcam cnm, 24-28.haftalarda oluyormuş bildiğim kadarıyla