rabiass canm ben kayseriyi bilmiyorum ama ankarada gittim şehir hast takipli olduğun doktorun istek açıyor bilgisayar dan sonra radyoloji den 20 nci haftana göre ayarlayıp sıra veriyor ben 14 haftalıkken almıştım geç tarih değil de haftana göre ayarlıyor geç kalmadan söyle sen doktor muaynenede ama sana verilen günde direk gidip detaylını yaptırıyorsun sonucunu doktoruna gösteriyorsun