Merhabalar . Açık kahve tonda akıntım olunca doktora gittim dün herhangi bir sorun görünmüyor her sey yolunda dedi . Bende idrar yolu enfeksiyonu ve mantar var dedim . Onlar akintiya sebep olmuştur dedi . Bana antibiyotik verdi ve fitil verdi . Digeri doktorun monurol adli ilaci vermisti i yeterli olacaktir dedi . Onu kullandim ama oncesinde. Kullanmadigim bir fitil ve bu antibiyotik kaldı . İdrar yolu enfeksiyonum devam ediyor mu bilmiyorum ilactan sonra idrar testi yaptirmadim . Yani bu akıntı neyden sebep olabilir gercekten anlamiyorum 😵😵😢😢