Gd1992 bebeklerin böyle bir durumu çok yaşadığını zamanla da kaybolduğunu duydum okudum. Korkmayın insaalah zamanla kaybolur .o kistten bendede var baş ağrıları şikayetiyle gitmiştim doktora araştırmıştım baya bu kistleri anne karninda bebeklerde görülüyormuş ama zamanla küçülüp büyüyebiliyormuş ihmal etmeyin başka doktora da görünün derim .bende senede 1 mr çektirmem lazım ama gebelikten dolayı ihmal ettim