Hsynry 36 .haftada çatlamaya basladm kasiklardan çok kaşınıyor lierac kullanıyorum ama daha başka onerebilecginiz şeyler varmı?
Cigdemveminik Hsynry bn lierac bio oil Hindistan cevizi yağı ve zeytinyağı kullndm 34 de kasık yanlarmdan çatladm malesef halada devam ediyor ve felaket kaşınıyor
Bsrlmnemr Hsynry ben de lierac kullanıyorum çok etkili demişti doktorum ve aldığım eczacı acaba yanında başka şeylerde daha yapmak mı gerekiyordu.. 6. Ayda başladım ben de şimdilik bir sıkıntı yok gibi
Betul_bakiiii Hsynry canım ne kullanırsan kullan çatlamaya mehilliysen çalıyorsun bende bir sürü şey kullandım ama hiç faydası olmadı
Cigdemveminik Hsynry aynen öyle çatlamam diye düşğnğyordm bir anda çatlakları görğnce şok geçirdim resmen iki gün önce bişey yoktu 🤦🏼♀️
Hsynry Betul_bakiiii aynen canım vucud meyilliyse ne kadar kaliteli bişey kullansanda çatlama oluyor son ayda özellikle
Bsrlmnemr Hsynry duymuştum bunu son aylarda çatlaklarda artış oluyor diye. Belki çözümü olan arkadaş vardır yazar bizede seçenek olur
Hsynry Cigdemveminik bebek dogdugu zaman gör canım birde smdi gergin olduğu için belli olmuyor karın bosalinca bütün catlaklarimz ortaya çıkacak ☺️