Duygukc Anneler hamişler 30 haftalıkken doktorum çatı muanesi için çağardı bana erken gibi geldi sizde ne zaman baktılar
tugce67-67 Duygukc 36 da yapıldı bana canım,tehlikeli sıkıntılı bir durumun mu var?bence biraz ileriye aldır tarihini
Duygukc tugce67-67 yok canım herşeyim normal bebeğimde sağlıklı rahim kısalığı da yok ama 30uncu haftada çağardı
Yasemin-ya 38 de yapıldı bana da 30 çok erken hatta bazı doktorlar doğum esnasına bile bırakıyorlar diye duydum ama riskli bi durumunuz mu var bu yüzden de yapacak olabilir
Duygukc Yasemin-ya sabit bi doktorum yok doktor doktor geziyorum yeni taşındım ilk defa gittiğim doktor çağardı gitmiyim bari bekliyim birazdaha çatı munesinden sonra hemen doğuruyorsun diyorlar erkendne doğurmayayım