Ebru1919 Kızlar 18. Haftadayız sağ kasığımın üstünden sertlik ve Ağrı oluyor sizdede oluyor mu bebek hareketlerini hissediyorum yada ne yapmalıyım
buseyusuf27 Ebru1919 tamam canım bebegın orda işte 😁 benımde buyumus olmasına rağmen hep altta rahımde sertlık hısedıyorm ama orda oldugunu bılıyorum hele su haftalar kafası nerde ayagı nerde hısedyorm 😊korkma sende bebegın yer acmaya calısıyor 20 hafta olduk bız bazen göbek delıgımın orda yatıyor sertlestıryo falan degısıyor gercı zamanla alısırsın sende benım gıbı artık bılırsın nerde ne yapıyor 😁
akcayaanneoluyorum buseyusuf27 Merhabalar, 19. Haftadayız, benimde ara ara sol kaşığımda ağrı oluyor, bebek büyüyor diye düşündüm, Salı günü detaylıya gireceğiz, sabır diyorum az kaldı göreceğim ama hareketlerini henüz çok fazla hissedemediğim için tedirginim.
buseyusuf27 Ebru1919 tabı canım sonucta orda yatıyor yanlamasına ve sertlestıryo bazen zonklama bazen acıyor. bugun sabah mesela yan yatıyordum karnımın sol tarafında kafası gobegımde ayakalrı rahımde ve bastryo acıtyo elımle ovalıyorum konusuyorum falan duzelıyor sonra dıyorm annecım canımı yakıyorsun 😊 sadece bıyerde top gıbı olmamasına dıkkt et ozaman bebek sıtreslı oluyormus saglık ocagına gıdebılırsın ıstersen kalp atısını dınlıyolar bakıyorlar falan korkma ama buyuyor annesı 🥰
buseyusuf27 Ebru1919 evet bende yenı farkettım 😁 nedemek herzaman elımden geldıgı kadar yardım etmeye calısıyorum işte 2 hafta var aramızda sonucta bende yasadım
buseyusuf27 akcayaanneoluyorum normal canım ben mesela cok zayıfım ve net hısedıyorum 60 kg üstündeysen gec hısedersın ozamanlar doktorum oyle demıstı bende detaylıya 18 haftada grmıstım hayırlısıyla kucagınıza alın ınsallah 😊 evet rahıme baglı kas gerılmesınden dolayı agrı olusabılıyor cok normal fazla düşünmeyin derim hep iyi düşünün vede kanama olmadıkca korkmayın bebegınız buyuyor 🙋🏼♀️
2evlatannesi buseyusuf27 18 hafta detaylı için erken degil mi 21 hafta diyorlar haftaya 19 +4 olucam istersem o gün detayli yaptirabilirmişim kafam karıştı yaptırsammi ki acaba 🙁 bi fikir verebilirmisiniz iki çocugu da 22 23 haftalarda yaptırmıştım ama memlekette olunca hastane sorunu var hazır yapılıyorken yaptırsam mı ki ?
buseyusuf27 2evlatannesi yanı soyle ben zayıfım dıye bebek net gorundugu için 18 hafta yapıldı ama normalde 20 den sonra yapılıyormus kılolu olunca bebek ner gorunmedıgı ıcın bıraz buyumesını beklıyolarmıs doktorlar herkeste farklı ama sor oyle yaptır bence cnm 😊
2evlatannesi buseyusuf27 kendi doktorum olmayınca savruluyorum buralar da 😄 kilo da var en garanti yine 21 22 yi beklemek olucak en iyisi teşekkür ederim