Merhaba arkadaşlar 32 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar selahattin kumru ile devam ettim ama 2 aydır hastane randevu almıyor. Kliniğe gidiyorum ama hastane beni artık gıcık etti randevu acıyor randevuya 2 gün kala iptal ediyor ve ben bir daha zor randevu buluyorum hiçbir açıklama yapılmıyor doktor o hastane ile çalışıyor ve benim hastaneye güvenin kalmadı daha iyi bir hastane ve doktor varsa oraya geçmek istiyorum bu şekilde çok zor oluyor kontrol başka yerde tahlil başka yerde doğum başka yerde iyice kafam karıştı.