Kızlar merhaba ben çok yeni anne adayıyım. Kaç zamandır ağda yapicam yapamadim şimdi bebeği öğrenince de hepten tedirgin oldum. Sizce sakıncası var mıdır? Ben sadece ağda kullanıyordum en başından beri. Hiç jilet veya tüy dökücü kullanmadım. Kusura bakmayın çok utanarak yazıyorum 🙈