Tnc33- Merhabalar Perşembe günü sezeryanla doğum yaptım bugün banyo yapmam lazım yardımcı olur musunuz nasıl yapmalıyım neye dikkat etmeliyim bide su geçirmez bandı banyodan sonra çıkarıp pansuman yapıp kapatım mi yoksa öyle mi kalsin
Deletedmom414 Tnc33- canım doktorun yap dediyse eğer estetiktir ameliyat bölgen bir sey olmaz korkma medikal banti asla kaldırma banyo yaparken elini de sürme banyodan sonrada pansumana kendi doktoruna git yada kendin yapabilirsin dediyse esin yapsin canım geçmiş olsun
Sueda29 Tnc33- cnm merhaba bn ilk banyomda bantı çıkartmadm doktrm dedi ve ayakta duş al dedi hergün alabilirsn dedi duş
ttuceee Tnc33- hastaneden cikar cikmaz dur aldim banti sökmedim bantla yikandim ertesi gün tekrar dur alıp banti söktük doktorum ren diye bi ilaç vermişti iğne şeklinde kırıp dikiş yerine döküyorsun gazlı bezle onu döküp sürdük baska pansuman falan yapilmadi
cankiz1010 Kuzenim yenimdoğum yaptı yanındayım. 2stetikndikiş medikal bant ile yaptı pansumana gerek yok dedi doktor