beste53 canım ben 7+3 de ilk defa doktora gitmiştim o zaman duydum. Kan vermeye filan da hiç gitmedim. İlk gebeliğim ev de adetim 5 gün gecikince test yaptım çok belirgin iki çizgi çıktı sonra yaklaşık test yapmadan iki hafta sonra filan doktora gittim 7+3 dedi gittiğim de de kalp atışını da duyduk bebeği görmem de mümkündü yani minik minik el ve kol çıkıntılari vardı. Senin ne zaman kaldığına bakar mesela ben adetim bitince hemen kalmisimdir ama sen mesela adet olmana yakın zaman da kalmissin dır bu da onu etkiliyor keseyi gördüysen üzülme 9 hafta da bile yeni duyanlar var