Kızlar benim bebeğim detaylıya kadar kendini göstermedi, kemik yapısından önce kız sonra erkeğe benzetildi. Dün detaylı da kız olduğunu net bir şekilde söyledi doktorum. Genital organını gördü yani. Biz çok mutlu olduk zaten ilk bebeğimiz ve benim içime kız doğuyordu. Fakat şunu sormak istiyorum detaylı da kesin oluyor değil mi yani burda çok fazla şey gördüm sonradan değişme konusunda. Artık kesin diye kendimi alıştırabilir miyim?? Lütfen tecrübesi olanlar yardımcı olsun