Yesilanne0361 Mrb hanımlar aranızda bu ilacı kullanırken hamile kalan var mı yardimci olursanız çok sevinirim
Yesilanne0361 Hayal95 banada histereskobi sonrası verdi aslına bakarsan cok tereddütte kaldım ama başladım kullanmaya bir hafta ya bitiyo korunmayı bırakmak istiyorum acaba olur mu ilaç kullanırken diye bi sormak istedim