ssuleeyuce kizlar onceden kanama gecirmistim progesyan kullanmaya basladim daha sonra gecti hic bisi yoktu su 2 gundur kahverengi lekelenmem olmaya basladi sizdede oluyomu bole. Doktora gidemiyom uzakta kaldi. Anca hafta icinde gidebilirim
Arsu1661 ssuleeyuce eski kanama alanı da olmuş olabilir yeni de olmuş olabilir haftanızı bilmiyorum ama o kadar zaman beklemeyin zor da olsa hastaneye gitmelisiniz sonuçta çocuğunuz sağlığı söz konusu
ssuleeyuce Arsu1661 suan izindeyiz buraya gelince guttigim doktora kanama gecirdim dedigim halde ilgilnmedi bile 10 sn suratima bile bkmadan aa tmm bebek burda yasiyo al buda kalp sesi kalk dedi hic bisi demedi. O yuzdn gitmek istemiyorum ona burda bildigim baska dr yok
melegegebe ssuleeyuce benim de dün lekelenme oldu gittim bebek iyi sorun yok goremiyorum dedi . İdrar yolu enfeksiyonum ve mantar vardi onlar sebeo olmuş olabilir . Dedi eve geldim dün aksam yine gelmiş inanki benim de moralim bozuk ve korkuyorum. Adam akilli ilgilenen doktor yok ki . Sen kac haftaliksin
ssuleeyuce melegegebe 7 haftalik adete gore pazartesi evime donunce gidicem kendi doktoruma. Ama morel bozucu gercekten bi tandan bulantipar bi yandan bu sorun coktum resmen
melegegebe ssuleeyuce o hafta bende de olmuştu progestan ile devam ettim . 14. Haftaym dünden beri var ne yapacağımı şaşırdım
Balyanakmom Benimde var iki gündür doktor kırmızı değilse korkma dedi progestan yazdı inşallah bir sorun olmaz gerçekten insanın hayatı alt üst oluyor