Bernagokhan Bebeğim 32de 1600 gr dı.. Doktorum 2 hafta geri dedi. Takibe aldı enfeksiyon testi yaptırdım negativ. Bebeğe giden damarlarda kan akışı da güzel dedi. Genetik olabilirmiş. 32 den sonra hafta da kaç gr alıyorlar kızlar
Aysenozturk007 Bernagokhan bende 32 de gittim canım 1800 dedi normal dedi, benim bebeğim düzenli 200 gr alıyor haftada ama artar mı bilmiyorum suan 33+2 yiz 34+1 de gidicez doktora 🥰
Nnur1 Bernagokhan 32+1 de 2050 grdı. 35+1 de gittim 2551 gr olmuştu. Doktorum bebek doğana kadar 2900-3000 gr olacağını söyledi
ulkukizil Bernagokhan canım ben 31.haftada gittim en son o zaman 1800 grdı. Şimdi nasipse bir de 35 de gidicem bakalım kaç oldu bende merak ediyorum
Minigimgeliyor Bernagokhan ben 32de gittim 1740 gr dı normal dedi 34+6 da gittim 2440 gr olmuş yine normal dedi alır yani bu haftadan sonra üzülme hiç zaten kan akışı falan normalmiş
Aysenozturk007 Bernagokhan inşallah canım, canını sıkma her gün muz ye ve 1 maden suyu iç. Birde nesquikli süt tüket 🥰