Kuzucugum32___ Hanımlar 20 haftalık hamileyim 2 gundur bobrrk tarafımda agrım cok ter bos alıyor bayılacak gibi oluyorum karnımda siddetli agrım var ama bebegin oynuyor benim gibi vrken varmı ne yaptınız
Duduars Kuzucugum32___ canım böbreklerinde kum yada taş varsa onu döküyor olabilirsin bol bol su icmen lazim gecmiş olsun
Ahsend49 Karnın şiş gibi bi ağrımı . Genelde ben ağrılarımı doktora dediğimde hep gaz sancısıdır diyor bana