samantha Arkadaşlar merhaba,3-4 hafta sonra doğum yapacağım.Korse konusunda hiçbir bilgim yok.hangi marka,hangi şekil,bana yardımcı olur musunuz?
musti28 samantha canım sezeryan olacaksan zıbınlı korse tavsiye ederim üçüncü gün giyersin rahatlıkla normal ise korse yerine çarşaf öneririm çarşafı sar esnemediği için daha etkili ben ilk oğlumu normal doğurdum sıfır göbek kaldı şimdi ikinci sezeryan oldu 9 günlük bundada zıbın korse aldım toparladım baya