Merhaba ben 35. Haftadayım ve tüm kol ve bacaklarmda ınanılmaz bir kaşıntı oluyor Kaşıdıkça kabarcık oluyor çatlaktan kaynaklanmıyor çünkü ayak bileğim ayaklarımın üstü ve ellerime kadar kaşınıyor. Basına gelen varmı ne yapmam lazım. Karaciğer enzimlerine baktırdım normal çıktı