Kızlar akşam üstü suyumun sızdığını anlamamla birlikte gece 10 gibi geldiğim doktor da bebek iri olduğu için suyum da geldiği için kordon sarkması falan olmaması için acil sezeryana alındım gece 2 de,çok şükür mis kokulu oğlum yanımda uyuyor bende iyiyim normal doğum isterdim ama mecburi spinal sezaryen oldum hep hayırlısını istedim allahtan 🙏🏽 Allah herkese kolay doğumlar sağlıklı bebekler nasip etsin 😊🙏🏽