Mela95 hamilelik boyunca yaşadığım tek bir sıkıntı varsa o da bu mide yanmasıdır.Şiddeti inanılmaz boyutlara ulaştı ve ben en başından beri bunun için şuruplar kullanıyorum,hatta artık günde bir şişeye kadar çıktı boyutu maalesef.su bile içsem mide asiti olarak geri dönüyor.
gaviscon,pronat,refcon bunlardan içiyorum sürekli yoksa dayanamam hiçbişey yiyemem 👀